Напишіть нам

Новини

Українські креативні бізнеси об’єднуються для підкорення світових ринків

04 Липня 2022

В Україні стартував проєкт Oplich – об’єднання українських жінок-підприємиць, в якому вони спільно працюють над промотуванням української культурної ідентичності та традиційних ремесел у світі. Проєкт створений та адмініструється  ГО “Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі” в партнерстві з брендом YAKUSH і консалтинговою групою One Philosophy Group. 
 
Метою Oplich є посилення співпраці між українськими підприємствами з креативної індустрії для розширення каналів збуту, виходу на міжнародні ринки та популяризації українських брендів у світі.
 
Організатори проєкту зазначають: «Наше прагнення – утвердити Україну на карті предметного дизайну як сміливу, життєстійку, інноваційну державу, сповнену великою кількістю талантів, ідей та нестандартних рішень».
 
 «З початку повномасштабної війни українські бізнеси опинилися під загрозою існування, а разом із цим — добробут наших сімей. Ворог намагається знищити те, що ми так довго будували всіма силами, але він ніколи не відбере найважливішого - нашої віри й любові до власних справ. Ми готові підтримувати і розвивати українські бізнеси, щоб допомагати економіці зростати. Назва об’єднання походить від виразу “пліч-о-пліч”, тобто поруч, разом, спільно. Адже цінність спільності транслюється не лише в нашій меті, але й наших виробах, які, маємо надію, вже зовсім скоро будуть жити поруч із власниками по всьому світові, об'єднуючи їх особливою українською енергією», - зазначає виконавча директорка ГО “Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі” Ірина Титарчук.
 
«Ми хочемо, щоб українські жінки-підприємиці зробили прорив навіть у надскладних умовах війни і не лише відновили виробництво, але й відкрили для себе нові, міжнародні ринки. Так їхні бізнеси стануть справді життєстійкими, а ми зможемо захистити українську ідентичність і культуру, які прагне знищити ця війна. Бо українські вироби нестимуть нашу самобутність та переосмислені культурні традиції в кожен сучасний дім у різних куточках планети. Щоб італійське подружжя пило ранкову каву з українських горнят. Гуцульський килим створював затишок поруч із каміном у норвезькій квартирі, а французькі модниці доповнювали образи автентичними прикрасами та оздоблювали свої оселі українським декором», - доповнює Наталія Попович, засновниця One Philosophy Group. 
 
Учасники проєкту Oplich (список постійно розширюється):
  • She flowers - декор, композиції, свічки із сухоцвітами та стабілізованими квітами
  • Anzyhome - крафтова майстерня, де вручну створюються предмети домашнього декору та меблі: пуфи, килими, кошики, люльки для новонароджених тощо
  • YAKUSH - екологічне виробництво з переробленого гутного скла
  • Luxury Linen  - постільна білизна та інші предмети побуту з льону
  • Zvyazani - традиційні українські килими ручної роботи в сучасному виконанні
  • WOOD MOOD candles - виробництво дерев’яних свічок
  • Vita Khaidurova (vita95art) - вироби з кераміки
  • YASYK -  автентичний український вишитий декор у сучасній інтерпретації
  • Jane and Mery - вироби з гутного скла, живопис
  • LoraShen - мануфактура декоративно-прикладної кераміки, виготовлення ваз, кашпо та ялинкових прикрас
 
«Вже багато років ми відточуємо власну майстерність, поєднуючи унікальний дизайн і високу якість. А тому віримо, що можемо закохати світ в українські бренди та українську культуру, з її традиціями, красою та щирими людьми», - зазначає Маша Якуш, учасниця проєкту та власниця ТМ YAKUSH.
Якщо ви хочете бути учасницею/ком від бізнесу або підтримати проєкт Oplich заповнюйте форму для реєстрації за посиланням: https://cutt.ly/KKHAUCR
Період реалізації ініціативи 1 липня 2022 – 1 липня 2023. 
 
Контактна особа щодо участі в проєкті: 
Єлизавета Бєляєва
+38 067 466 94 67
YelyzavetaBieliaieva@tradecenter.org.ua

Назад до новин